"mini-möhippa" i Uppsala

Fredag.
Får kryptiska meddelanden på facebook om att någon okänd ska hämta mig, flippar i stort sett ur. Lugnar mej omedelbums när jag inser att det är ljug och ser att Maja rullar in på gården.  Vi hoppar in i bilen och jag får ännu inte veta var vi ska. Vi kör förbi möjliga avfarter till alla ställen jag tänkt att det eventuellt skulle kunna vara och när vi kommer till Karlstad så försäger sig Maja. Vi är påväg till Maria i Uppsala för en helg med brudarna jag misstänkt hela tiden.  När vi anländer väntar en myskväll i soffan med kvällsmat, godis och champange.  <3
Klicka på bilderna för att göra dem större.



Lördag.
Vaknar och det vankas rejäl frukost. Allt man kan tänka sig och lite till är uppdukat. I slutet av frukosten får jag ett paket med attiraljer jag väntas bära under dagen och kvälllen.

Brudarna har oxå fixat utstyrsel till sig själva

Jag ska klä på mig träningskläder,packa iordning badkläder, träningsskor och duschgrejer. Sen åker vi till ett ställe där de har 5-kamp och go-cart.


Vi sumobrottas, skjuter prick med luftpistol, gladiator-fightas,rider på mekanisk tjur och kör segway.

Segway var otrooooligt roligt att få testa. Har en sambo som är GANSKA avundsjuk :)  Tjuren var ju oxå en upplevelse även om 7 sekunder inte direkt är nåt att skryta med.

Efter detta åt vi en mycket smaskig thai-buffe på ett ställe där servitören inte hade glas i syna glasögonbågar och där man absolut inte fick byta efterrätten som ingick mot en kaffe. :D


Efter detta åkte vi till Fyrishov där vi badade bubbelpool, bastu och simmade runt lite i äventyrsbadet. Tjejerna vet verkligen vad ja gillar. Det var mycket härligt. 

Efter detta åkte vi hem till Maria och lagade och åt tacos, gjorde oss iordning för utgång, sjöng lite singstar och spelade ett spel som heter Tjejmiddag.


Kvällen bjöd sen på utgång på Oasia i Uppsala där det fanns mycket roliga människor. Folk blir väldigt mycket mer sociala på ett sånt ställe som är lite större. Pratade med så mycket olika folk, kvällen bjöd oxå på bekantskap med nån människa som kom från Årjäng, någon annan som bjöd på både på lapdance och striptease vilket resulterade i att någon annan ville slåss. We made some drama helt enkelt. :)   Efteråt åkte vi tillbaka till Maria och hängde lite innan sängläge.

Söndag.
Vakna, packa ihop, äta frukost, packa ihop lite till och sen åka hemåt. Hade med Maria till Arvika på vägen så den resan var vi tre.

Tack finaste tjejer för en härlig helg!  Är SÅ glad att ni finns!  Mycket kärlek!   <3


Riktigt härligt var det oxå att komma hem till en sambo som saknat mej.  Jättego. <3

På måndagnatt vaknade jag med brutal smärta under diafragman och ett anfall deluxe av magkatarr. Illamående och allmänt kass på måndagen. Byttes senare ut mot en massa snor. Har varit hemma tills idag. Imorrn är det back to work igen.

Har letat fram en pärm så nu ska vi börja få ordning på alla huspapper.  Känns väldigt vuxet med en Huspärm. :)

För övrigt 94 dagar kvar till bröllop, alltså ganska precis 3 månader.  :)
Tips till de bröllopsgäster som läser här och som funderar på bröllopspresent. (En del har frågat:)
royaldesign.se har mycket av det vi önskat oss på  önskelistan (kod; naveheds) till ett lite billigare pris 20-60% just nu och ett litet tag framöver.  :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken lyckad helg! :)

2011-02-23 @ 20:29:54
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Anna

Verkar som du haft en rolig möhippa hörrudu:)

2011-02-24 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0