orken slut

Vi har en ganska utmanandet arbetssituation just nu på många sätt. Idag känner jag att orken verkligen, verkligen börjar tryta.  Jag känner mej oinspirerad, maktlös, tom på resurser att ta till. Vill bara lägga mej platt, men jag vet att jag inte kan, inte får.  EGENTLIGEN vill jag inte heller men som sagt, är man tom så är man.

Skulle behöva några dagar på spa, bara slappa, vara, få massage, äta gott, dricka gott.  Glömma och skölja bort, både det som sitter på utsidan och det i själen. Kunna komma tillbaka med friska tag och nya ögon på situationen. Ren och hel, både inuti och utanpå.

Jag tycker verkligen om den arbetsplats jag nu jobbar på, mina arbetskamrater och barnen. Det är verkligen ett härligt ställe och härliga människor innanför de fyra väggarna. Just nu är det bara lite tufft.

Ska börja med att ta en dusch, kanske kan det göra underverk? Tillräckligt för att orka 1 och ½ dag till denna veckan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0