120 dagar...

....eller typ 17 veckor kvar. :) 

Lugnade mej lite efter lite listskrivning både här och där. Nu kan jag slappna av lite igen och bara åka med i några dagar. 

Vi fick däremot en STOR papperslunta med posten idag. Bygglovshandlingar och en massa annat som ska kollas igenom och skrivas under för att sen skickas vidare.  Skoj men nervöst, kan ju inget om sånt där.

Nu är det snart helg igen. Jimmy kommer hit. Jag antar att jag står med markservice till stor del. Grabbarna sköter sej själv rätt bra men de är säkert glada om jag fixar mat mellan deras skogsturer. :)
Så det får bli älgburgare imorrn, tacos på lördag och rådjurssadel på söndag.

Efter jobbet imorrn ska jag göra ett efterlängtat frisörbesök. Blir ju inga radikala förändringar nu i sparandet men det är så gött å fräscha upp och klippa upp lite. Kanske får det blir lugg en gång till, den växer ju så himla snabbt så det är verkligen ap-lugnt att klippa den en gång till innan nån frisyr ska börja prövas ut.  När detta är klart ska jag hämta ett paket på posten och sen hem och färga det nyklippta. Jäpp så är planen.

Mycket utgifter denna månaden IGEN. Avstod tillochmed från att betala CSN denna månaden för att få ihop det. Brukar annars göra extra inbetalningar nästan varje månad för att få ner lånet men det går inte just nu.
Har handlat en hel del till bröllopet denna månaden och jag ser redan nu att det nog inte håller om jag ska ut med knappt 2000 till på en räkning jag inte ens MÅSTE betala.
Blev oxå lite upprörd över SLARV från sambon som inte har koll på sitt pappersarbete, ingen panik så men jag blev lite irriterad faktiskt.  Har nog snart lugnat mej.

Nu ska jag göra mina kvällsövningar. Tack och ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0