135 dagar

Om 135 dagar är jag fru :)

Jahapp, ännu en jobbdag över, även denna vecka flög förbi. Är ju bara onsdag men är onsdagen gjord så är veckan gjord.  Imorrn är det tidigt jobbpass och sen gym så den dagen går nog undan. Sen ska jag handla, sen hem och då ska vi städa och tvätta. Jag har troligen fått gardiner på posten så de ska väl strykas och hängas i köket.

På fredag har vi inga direkta planer än, väldigt skönt med tanke på den fullspäckade helgen.  På lördag ska vi till Karlstad med Elma och Mina, på Disney on ice, sen följer de med oss hem och ska sova här tills på söndag. Sen kör vi dem till Mathias föräldrar för vi ska ha våra toastmasters med fruar och barn på middag och lite planering.  Alla saker är bara roliga men det är ändå en viss uppbokning. Blir nog en härlig helg iallafall. :)

Nu tror jag det får bli kvällen innan tidig morgon imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0