creapy

Måste erkänna att man funderar två gånger när ett brev adresserat till mej ifrån Malmö, skrivet med vänster hand (av nån högerhänt) eller av ett barn, ligger i lådan när man kommer hem. Man hinner tänka lite till när man öppnar och ser att brevet är skrivet som ett hotbrev med urklippta bokstäver från olika tidningar.  Innan jag började läsa och kunde lägga undan rädslan och bara skratta och skratta och skratta och skratta och skratta...ja jag skrattar än 50 minuter senare. :)

Såhär ser det ut..
THE letter

Jag undrar vad det är för tokigheter, ganska givet är att det är nån slags möhippa, men hur? Vilka kommer vara med? Vem är författaren? Vart ska jag? Vad ska jag göra? Hur har författaren/na vetat vilka de ska bjuda in när inbjudningarna knappt gått ut? Varför ska jag packa så knäppa saker? Det är såååå sjukt spännande och jag är sååååå nyfiken! Den ena tanken säger emot den andra direkt jag tänkt den...hahah
Jag kommer inte sova en hel natt fram till 18 februari det är jag säker på. Jag har varit SÅ lugn och tänkt att tidigast april, åtminstone inte så länge det är snö, men tji fick jag. Nu ska man va nervös i drygt en månad istället. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0