helgen kom och gick


Jaha, då var det söndag igen.

I fredags när jag jobbat åkte jag direkt till köpcentret och klippte mej. Inga radikala förändringar bara en uppfrechning av topparna. Vi kollade oxå lite på löshår till bröllopet och färg inför nästa besök. När jag kommit hem färgade jag utväxten.  Senare på kvällen kom Jimmy och Tikka. Intog älgburgare och hängde lite innan det var dags för natten.

På lördagen var herrarna i skogen medans jag var i Töcksfors en sväng. Hittade en väska till bröllopet och köpte byxor för resten av presentkortet på Vero Moda. Sen var det matdags igen, tacos. Hängde lite vid tvn, datorn och youtube innan det var nattdags igen.

Idag har jag bara slappat hela dagen och diskat och dammsugit upp spåren efter den 4-benta. Har gått väldigt bra faktiskt, bara känt av allergin lite lite, men det var nog smart att bara låta henne vara i hallen och köket. Hade hon härjat i soffan och grejer hade det nog varit värre.  Man skulle ha en sån där härlig liten sak. Skrattade ganska ordentligt åt henne igår när hon stod och stirrade in i ugnsluckan och morrade, trodde att det var en likadan på andra sidan glaset. :D   När herrarna kom från skogen (utan jaktlycka även idag) så intog vi rådjurssadeln.  Marinaden funkade väl men rådjur är inte riktigt min grej märkte jag - igen.

Så imorrn är det ny arbetsvecka igen. Hinner inte alls med. Känns som att det var längesen jag var julledig men samtidigt har tiden gått skitfort.  Snart är det vår, tycker redan man känner det ute. Även om det är en massa minusgrader så är det så mycket ljusare och solen värmer ju faktiskt, bara känslan är vårig. I LIKE!!

Nästa helg ska vi flytta åt bror och familj. Blir trevligt och kul att få se det nya. :)   Sen är det bara en helg emellan och sen är det den 18 när jag ska åka iväg på den hemliga händelsen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0