inte uppdaterat på ett tag

Semestern har kommit, blev inget mer jobb då jag blev ap-förkyld så jag fick bara ihop 3 arbetsdagar till slut.
Det har dock hänt en del på tomten, vägen är lagd, den ska grusas, sen är den klar. Garageplan och grund till garaget är på gång.

Kameran vi köpte är mycket till belåtenhet. Har blivit mycket bra bilder som jag ALDRIG fått till med vår gamla kamera. :)

Inte mycket nytt annars, semestern går som mest i lera, jord och sten här borta. För min del är det mest matlagning och olika förberedningsprojket för att underlätta åt grävaren. Idag har han hjälp av Marcus att rensa bort lite ris och småträd för garageplanen. 

Jag har bakat pizzabullar, gött med assistent men jag tycker nog kanske inte riktigt att det är så himla roligt att baka. Hoppas det blir roligare i nya köket när man har mycket plats och diskmaskin och när allt är nytt och fräscht.  Tur att frysen är ganska full för nu, kan ha det som ursäkt att slippa baka matbröd på nån vecka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0