stackars...

.....stackars er! 

Stackars er att ni inte har världens bästa man. Stackars er att ni inte kan förstå den där känslan jag näst intill konstant går omkring med i maggropen.  Stackars er att ni inte har världens härligaste bröllopsdag bakom er med dito bilder att titta på när känslan för en sekund svalnar lite.  Menar absolut inte att vara kaxig och jag menar inte att framhäva mej eller göra ner er. Jag vet att jag inte har världens bästa man, men jag har världens bästa man FÖR MEJ. :)  Jag är verkligen uppriktig lite bedrövad över att jag aldrig kommer kunna förmedla känslan jag har för någon så den förstår. Att vara gift är underbart. Troligen har väntan på det här gjort att jag uppskattar det mer än jag ens själv förstod innan att jag skulle göra.  Allt är som vanligt och samtidigt så totalt annorlunda. Älskade finaste min!  <3

Men för er som ännu inte varit med om det så kommer ju dagen när den är menad och ni kommer njuta lika mycket som jag och kommer att ha lika svårt att förklara den som jag har nu. Det viktigaste är att man gör det på det sätt man själv vill och att man bara göra det OM och när man själv vill och är där.  Jag vet att jag själv ett tag i mitt liv var helt allergisk mot gifta folk och den där känslan av att man inte dög om man inte var gift eller ville gifta sej. NU har jag förstått att vad andra gör eller ha gjort kvittar för man måste vara framme själv. Man måste ha nåt den rätta tiden för att det ska bli bra och för att man verkligen ska uppskatta det. :)  Är SÅ glad och tacksam att vi kom dit och att vi gjorde det precis när det var dags. :)

Jaha, nu när bröllopet är över och det mesta av pysslet med det, utom det roliga med att göra album,  så är det hus för hela slanten.  Snart är semestern här och då börjar markberedningen, vägbygget och förberedelser för garaget.  Gjutning av platta och stomresning av garaget kommer sen i höst. Sen får vi kanske till en bröllopsresa och sen är det fortsatt bygge av garage så länge det behövs.  Nästa års semester går till att fixa för avlopp och markbereda det sista, sen är det gjutning av platta och tidigt nästa höst eller sensommar kommer huset. :)  Snart kan man säga att det bara är ett år kvar. Känns jättekonstigt men JÄTTEKul. :) 

Vi ska på möte under veckan och skriva ny tolo och göra de senaste ändringarna, sen får vi åka till Karlstad och kolla på och diskutera kök innan vi bestämmer mera.  :)

Japp...surar fortfarande lite över att jag inte kan få in hemmafilmade filmklipp på bloggen men det finns ju på facebook iallafall. Filmklippet på bröderna när de sjunger Stepping stone /song for M&M) alltså.


Annars är det mest jobb nu, lite rörigt och mycket som alltid innan sommarlov. Men snart trappas barnantalet ner och allt lägger sig lite, då blir det väl att städa och plocka så allt är iordning för terminsstart i aug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0