inte

Tänker inte skriva ett inlägg om att jag aldrig bloggar längre.  Har väl helt enkelt inte så mycket att säga, varken bra eller dåligt.

Längtar mest till en veckas sol och värme i egypten. Om en månad är vi där och har så varit i ett par dagar.  Före det ska mera vaccin pumpas i armar och otäckt drickvaccin intagas. 

I fredags var vi i Arvika en sväng, hämtade pass och uträttade ärenden. Bland annat var jag äntligen inne och pratade om tatueringen jag fick i morrongåva.  Hoppas på en tid när vi kommit från egypten, vet inte riktigt när jag ska få till det annars...har ingen lust att dra på det mer.

Annars är allt som vanligt, hösten är än så länge vacker och inte så farligt regnig, känns ändå skönt att vi ska verklighetsfly lite snart.

Plattan till garaget är gjuten och snickarna kommer väl och börjar snickra när vi är på semester.

Arbetar än så länge 90% och på två ställen, får se hur länge till. Till veckan ska jag iallafall bara vara på mitt hemställe och jobba 100%.

Har lixom inte så mycket intressant att komma med. Klippte av mej håret förra veckan, lite väl kort kanske men det växer så himla fort så snart är det som jag vill ha det. Är tillbaka i page och lugg iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0