människor

Människor: Det finns människor man verkligen älskar. Inte sådana som man lär sej tycka om, inte sånna man faller direkt för på ett kär-sätt. Dom man bara älskar. Dom som har en plats som ingen annan kan ta. Jag har sånna i mitt liv. Vissa av dem har jag på nåt vis tappat rent fysiskt, det är sådana jag inte ofta träffar, men inget kan lixom sudda bort det där. Platsen är där, fylld och upptagen. Ikväll saknar jag vissa av dem.



Livet:  Livet som gift påväg till hus är härligt. Kanske inte så härligt som jag trodde eller hoppades. det är så mycket annat som grumlar det härliga.  Främst tiden tror jag.  Tiden som helt plötsligt inte finns längre.  Längtar till egypten.

Har landat här, rotat mej på nåt vis, tog tydligen ett tag -eller? Gillar det och gillar det inte.  Gillar det mesta av vardagen och det liv jag lever. Ändå saknar jag det enkla med att ha mer kontakt med Arvika, att inte vara SÅ rotad. Just nu känns det som att vänner där gått vidare - så med all rätt, att man inte längre är väntad. Kanske välkommen men inte väntad. Det är mitt eget fel, det vet jag men det är ganska tomt. Den delen av livet var lite enklare med en bostad nära och....ja....tomt bara.

J - tack för inspirationen....and I do like your hair :)

Kommentarer
Postat av: J

Vill skriva något riktigt smart. Men idag är jag inte det. DU är smart Marie!

2011-10-23 @ 22:05:08
Postat av: Clara-färdiga-gå

Det finns människor som tänker mycket på människor (som i sin tur tänker på människor :)) å saknar o längtar efter. Dessa människor kikar ibland på gamla foton o blir alldeles varma då...

Du har alltid en plats i mitt hjärta min vän!

Många stora kramar :)

2011-11-02 @ 09:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0