sista måndagen

DÅ var det sista måndagen innan tanken är att han ska komma...4 dagar kvar...undrar hur många det är på riktigt. Kanske tur att man inte vet...:)

Nu är klockan typ 10 och jag har hunnit vara i töcksfors å ta blodprov (kolla gallsyra och levervärde) för kliandet, handla mat, tanka bilen och nu är lägenheten snart städad. Ska bara dammsuga sovrummet och vardagsrummet innan jag våttorkar golven så äre städat igen. Gött med eeffektivitet.  Sen blir det nog sova nån timme, har lite att ta igen från inatt.  Första natten på länge det inte kliade för bedrövligt men sov inte gott ändå..tur man slipper prestera så värst mycket om dagarna så man orkar. :D

Helgen var annars lugn...fredagkväll va vi bara hemma (när mathias grejat klart vid huset), Jan kom inom en sväng på en kaffe när han va förbi med hjullastaren.  På lördagen grejade Mathias med isoleringen te plattan å jag bakade en vinbärskaka, på kvällen va vi i Sôcka å åt räkor och umgicks.  Igår var vi vid sjön några timmar innan vi fick middag hos svärisarna, på kvällen dammtorkade jag och städade badrummet medans Mathias var ute å tittade efter räv.

Japp...händer inte så möe i väntans tider....kliar väl vidare ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0