telefon

Idag ringde damen på försäkringskassan som jag pratat med tidigare. Nu är graviditetspenningen beviljad så nu är jag långledig.  Känns JÄTTEKNEPIGT och konstigt att man inte ska jobba förrän i sådär februari-mars och att det troligen är gott och väl över 1,5 år tills jag ska jobba heltid...och tills dess kan ju vad som helst hända!

Är riktigt nöjd och har börjat fila på en att-göra-lista så man får lite saker gjorda när man går hemma.
Visst ska jag vila, ingen oroar sej väl direkt för det, jag är mästare på att göra ingenting. Men gött å få lägenheten ordentligt städad, kanske kan jag fortfarande få till en fönsterputs om inte magen är för ivägen i vissa fönster. Ska försöka hitta lust att baka och fylla upp frysen lite. Sen är det mer målarjobb och fixa säng, vagn å annat inför bebis ankomst.  Ska nog ha att göra. När det väl blir semester-tider sen så blir det nog mycket markservice åt grävmaskininsten med sällskap med.

En bra dag!  Imorrn drar vi på studentkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0