1 år

Vad fort ett år går. Förra året vid den här tiden var vi mitt uppe i en massa härlig planering. Tittade tillbaka i bloggen lite, väntade fortfarande några dagar på att bli hippad och klänningen skulle sys upp och det var en massa småpyssel. En härlig tid i fjol!  En ganska härlig tid i år också, kanske inte lika intensiv men full av förväntan.

Jag håller alla tummar jag har för graviditetspenning för det börjar bli osmidigt att jobba. Kroppen hindrar mej i så mycket. Foglossningen gör att jag blir trög och långsam och växande mage gör att jag blir osmidig.  Kan inte se framför mej hur det ska gå till att jobba ända till mitten av juli om jag får avslag på ansökan.

Annars är vi mitt uppe i spacklande av garaget och vi väntar på bräsforingen som ska komma snart. 
Det artar sig. :)

Vi har gjort det sista på sista ritningen till huset, el-ritning var det denna gång, nu är det bara inprojektering av ventilationssystem men det gör ju inte vi så nu har vi påverkat färdigt allt vi har att påverka. Leverans i september. :)

Bebisen växer annars och är lika livlig som vanligt, 150 starka hjärtslag i minuten och armar och ben överallt.
Föräldrakursen har dragit igång och vi har hittills fått info om förlossningen och sånt runt det. På torsdag blir det amning och sånt, vi ska få träffa bvc-sköterskan och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0