I've got it bad

GE MEJ PIZZAKANTER! Helst från kebabpizza med lite sås på!

Annars fortfarande inget svar från försäkringskassan. Gjorde ett eftersök förra veckan. Fk väntar tydligen på återkoppling från min arbetsgivare i form av några siffror på hur mycket jag jobbar med mera.  Dessa papper ligger nu hos lönekontoret som skulle ta tag i det denna veckan. Så tidigast nästa vecka har jag svar gissar jag. Håller fortfarande tummen för positivt svar, blir drygt annars.

Eftersom det dröjer med svar bestämde jag och en kollega att vi byter schema. Hon jobbar 60% så det blir ca 3 dagar i veckan jag jobbar framöver.  Eftersom vi har både 6 juni och midsommarafton så blir det inte så himla mycket dagar jag skulle jobba om man lägger till att jag ska vara ledig för Joels student + en hel dag på vårdcentralen för en massa prover.  Så det kostar några semesterdagar men inte jättemånga att få några dagars extra helg i några veckor, gött!! Detta blir sista veckan på heltid för förhoppningsvis länge framöver, annars åtminstone för några veckor.

Har annars en ganska full vecka framför mej.
Imorrn äre sent jobb, onsdag äre föräldrakurs, torsdag sent jobb, sen äre fredag och helg, den är ju än så länge rätt oplanerad. Hoppas dock mycket på att få träffa Kerstin någon gång inom snar framtid. Lilla fina tjejen. :)

På söndag tar jag med maken till Karlstad för bio, hotell och middag. Vi ska fira bröllopsdag. På måndan ska vi slappa, äta hotellfrukost och bebis-shoppa lite. Gött å bara spendera ett par dagar ihop utan nåt särskilt i vägen. Helgen som gick sågs vi typ när vi sov eftersom han var på grävuppdrag och jag var förkyld.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni är välkomna!

2012-05-21 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0