kliniskt

Idag landade förlossningsjournalen i postlådan. Märkligt hur klinisk en upplevelse som var ganska omtumlande för oss blir på några läkarpapper. Nyttig, läskig och märkligt nog lite överraskande läsning. En del helt bortglömt och annat är sådant som varken jag eller Mathias fick reda på varken under tiden eller efteråt. Sånt som gör att jag blir mer och mer säker på att om Xander ska få syskon nån gång så ska jag önska snitt från början. Annars rullar allt på, galet mycket på Mathias jobb så han jobbar över mycket. Också en del smågrejer att göra för att underlätta för snickarna i huset och garaget är nu färdigmålat på insidan. Så nu har vi planerat in en getaway om nån helg. Bara vi tre, inget jobbande, inget byggande. Ska heller inte planera in nånting vi ska göra dit vi ska, utan vi ska bara njuta och ta det som det kommer. Härligt! !

Kommentarer
Postat av: Karen Pedersen


Hei! Hvor henvendte du deg for å få patientjournalen? Er det bare å ringe Karlstad?

Svar: Hej Karen. Jag skrev brev till journalarkivet. Ringde och fick adressen...minns den inte nu dock. :-)
Marie

2013-06-16 @ 11:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0