just because it burns doesn't mean you're gonna die

I bilen just nu finns Pink. Älskar Pink, skulle kunna tänka mej en live-konsert med Pink. Jepp. Alltid fastnat i minst 1 pink-låt från varje album hon släppt. Nu har jag fastnat i Try, den går ofta på repeat i bilen, jag och Xander diggar. :) Tycker också texten passar in lite. Imorrn ska jag sluta amma. Dels för att jag snart ska börja jobba och dels för att sonen planat ut i sin kurva och därmed inte får nog med mat. Jag tror det kommer bränna, i mamma-hjärtat, i brösten och i sonen som vägrar äta annan mat och därmed kommer va ganska hungrig. Detta fixar vi, måste ju va hoppfull NU iaf, INNAN ja vet att ja gett upp. Men det ska ja ju inte, ge upp....näpp! But just because it burns Doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try try try Gotta get up and try try try You gotta get up and try try try Japp...annars allt typ som vanligt, förkylningen från hell har lämnat sonen och försöker sej på att attackera den ömma modern, försöker att inte låta den vinna. Vi börjar få golv på övervåningen och på lördag kommer äntligen Ricce rörmokare och fixar lite så golvet kan bli färdiglagt. Hade tänkt jag skulle spackla lite men verkar ju som komma lite annat mat-jox emellan så får väl vänta lite med det då... Imorrn ska vi te banken, fixa lite med sparande för Xander och kolla över lån å byggkredit lite å så. Japp. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0