du som inte fick bli

Den 14 januari 2014 10.31.56 skrev jag ett inlägg i myopera-bloggen. Har förstått att myopera ska försvinna och jag vill ha kvar det inlägget. Därför safear jag och skriver det här med. I juli skulle du komma till oss....nu ligger jag här o väntar på att tabletterna ska göra så att resterna av ditt hem ska stötas ut ur min kropp. Du är redan borta sen flera veckor. Även om du som sagt inte varit där inne på länge känns det så onaturligt att göra detta själv, att kroppen inte kunde fixa. Som mord på nåt skumt vis. Nu är det dock ingen återvändo. Nu väntar jag bara på smärtan o det som ska ut. Kändes på nåt sätt som vi väntat oss att du inte skulle vara där inne när vi såg på skärmen att det var tomt igår. Som att vi redan visste fastän kroppen betett sej som att du fortfarande var där. Sov gott lilla vän, trist att vi inte fick mötas. ♥ I 13 veckor trodde vi att du skulle komma till oss, i 8 veckor levde du. Hoppas du slapp lida. Även om sorgen aldrig tagit med mej ner så tänker jag på dej nån gång varje dag. Vem var du? Vem skulle du blivit? En dag får jag förhoppningsvis veta. Mammas lilla ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Om den dagen kommer någon gång så kommer Xander bli en fin bror att ta efter. Ni är lite av min och Camillas förebilder i rollen som bra föräldrar.

Svar: Tack fina Jonas! Man kan aldrig göra mer än så gott man kan. :-)
Marie

2014-04-20 @ 01:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0